IS: AT-ST DRIVER

Piloci AT-ST i AT-AT
http://www.armoredcavalry.net/
ODPOWIEDZ
Falcon
Polish Garrison / Eagle Base
Posty: 5079
Rejestracja: 27 kwie 2005, 10:05
Lokalizacja: Warszawa /Wołomin
TKID: 8484

IS: AT-ST DRIVER

Post autor: Falcon »

AT-ST DRIVER

Obrazek

Nazwa: AT-ST Driver
Prefix: IS
Detachment: Armored Cavalry Detachment
Kostium pojawił się w: epizodzie VI

Kolorem czarnym/białym* zaznaczone są podstawowe wymogi dla danego elementu, kolorem niebieskim zaznaczone są wymagania, jakie dany element musi spełniać na drugim poziomie klasyfikacji, kolorem czerwonym zaznaczone są wymagania na trzeci poziom klasyfikacji.

WYMAGANE ELEMENTY KOSTIUMU:
Poniżej opisane elementy są wymagane do akceptacji stroju). Powinny być one zgodne z poniższym opisem:

Hełm

Obrazek
  • Hełm bazuje na skorupie hełmu Snowtroopera i dowódcy AT-AT. Składa się z dzwonu z obrzeżem i fartucha;
  • Hełm powinien być w kolorze szarym, zielono-szarym lub oliwkowym;
  • Po obu stronach fartucha znajdują się imperialne cylindry kodowe;
  • Dalmierz umieszczony jest z prawej strony dzwonu, równolegle do obrzeża. Składa się z:
    • Prostokątnego, lekko zwężającego się pudełka o wymiarach: 47mm / 42mm / 10 mm (wys./dł./gł.);
    • Dysku o średnicy ok 10 cm w tylnej górnej części pudełka;
    • 2 mniejszych dysków w tylnej części rozmieszczonych wzdłuż tylnej krawędzi;
    • 1 małego dysku w prawem górnym rogu;
    • W dolnym prawym rogu znajduje się detal – Gaźnik z modelu V8 firmy Revell;
    • Na szycie pudełka znajduje się antena w kształcie rozciętego pierścienia o średnicy 38 mm i szerokości 9 mm.
  • Krawędzie dzwonu i fartucha zasłonięte są czarną uszczelką;
  • Hełm posiada czarny podbródek mocowany na czarnej taśmie;
  • Z tyłu hełmu na środku fartucha znajduje się metalowy cylinder. Składa się z 11 segmentów, co 2 jest mniejszej średnicy. 6 Segmentów o większych średnicach powinno pasować w zagłębienia fartucha.
  • Po obu stronach dzwonu znajdują się cylindry maskujące mocowanie paska od podbródka;
  • Umiejscowione są ok 2,5 cm za dalmierzem i na podobnej wysokości ponad obrzeżem dzwonu;
  • Podbródek powinien być błyszczący lub półmatowy;
  • Gumowa uszczelka wokół krawędzi hełmu powinna być gładka i półmatowa.



Gogle

Obrazek
  • Gogle powinny mieć kształt zbliżony do prostokąta, wygięte po bokach. Szybka powinna być czarna lub ciemno-zielona.
  • Szybka musi być ciemno-zielona.

Szary kombinezon Imperialny

Obrazek
  • Jednoczęściowy kombinezon lotniczy/wyścigowy /roboczy z suwakiem z przodu;
  • Kołnierzyk ze stójka wysokości ok 38 mm zapinany (z lewej na prawą) na rzep z klapką w kształcie litery V;
  • Na ramionach (ok 2,5 cm poniżej szwu) znajdują się białe lub srebrne loga imperium o średnicy ok 8 cm;
    • Jeśli kostium zawiera pancerz zasłaniający loga, można ich nie stosować;
  • Na lewym przedramieniu znajduje się kieszeń bez klapki na commpad o wymiarach: ok. 13 cm szerokości i ok 14,5 cm długości z okienkiem odpowiadającym rozmiarowi commpada;
  • Na lewym bicepsie, ok 5 cm poniżej loga imperialnego znajduje się kieszeń na cylindry kodowe. Kieszeń nie posiada klapki i jest podzielona na 5 pionowych komór. Dolny przedni róg kieszeni jest ścięty;
  • Na prawym rękawie, ok 5 cm pod logiem znajduje się kieszeń o szerokości ok 15 cm i wysokości 14,5 cm z klapką szerokości ok 5 cm;
  • Na piersi znajdują się dwie duże kieszenie bez klap ani zamków;
  • Na nogawkach po 1 dużej kieszeni z klapką o proporcjach zgodnych z kieszenią na prawym rękawie;
  • Jakiekolwiek rangi umieszczone na kombinezonie są niedopuszczalne;
  • Poniżej kolan nie może być żadnych dodatkowych kieszeni.
  • Wszystkie klapki od kieszeni powinny mieć kształt litery V.
  • Imperialne naszywki na ramionach powinny być winylowe a nie wyszywane;
  • Kombinezon powinien mieć z tyłu sztywny kołnierzyk.


Commpad imperialny

Obrazek
  • Prostokątny commpad z detalami i przyciskami na szarym lub srebrnym podłożu (jak na zdjęciu).
  • Commpad nie może być podświetlany elektronicznie.
  • Commpad powinien mieć podłoże w kolorze białym.


Rękawice

Obrazek
  • Czarne, gładkie, wykonane ze skóry lub z materiału skóropodobnego rękawice z mankietami.
  • Brak klamer, zamków, przeszyć i innych widocznych ozdób;
  • Dopuszczalne są 3 przeszycia na zewnętrznej stronie dłoni
  • Rękawice muszą być wykonane w całości ze skóry
  • Rękawice powinny lekko się rozszerzać: od nadgarstka w kierunku przedramienia.
Pas

Obrazek
  • Klamra firmy CostumeBase / CostumeBay nie jest akceptowana, ponieważ jest zbyt zaokrąglona i ma zły rozmiar;
  • Pas powinien być zrobiony ze gładkiej, nieteksturowanej skóry o szerokości około 50 mm;
  • Klamra powinna być wykonana z metalu lub z materiału podobnego do metalu;
  • Pojedynczy nit powinien być umiejscowiony w odległości około 25 mm od klamry;
  • Wymiary klamry to 67 mm wysokości, 105 mm szerokości, oraz zaokrąglenia o promieniu około 13 mm;
  • Klamra posiada na środku dysk kodowy, taki sam jak na czapce;
  • Pas musi być wykonany ze skóry;
  • Nit powinien być umiejscowiony po lewej stronie klamry;
  • Klamra powinna być lekko wygięta w poziomie.
Buty

Obrazek
  • Czarne na wysokość łydki wykonane ze skóry lub materiału imitującego skórę;
  • Pozbawione klamer, suwaków i wszelkich elementów dekoracyjnych;
  • Buty mogą mieć 1 pasek regulacyjny po zewnętrzne stornie cholewki z klamra nie szerszą niż 2,5cm. Regulacja nie musi być faktycznie działająca;
  • Suwak po wewnętrznej stornie jest akceptowalny pod warunkiem ukrycia pod materiałem lub pomalowani go na czarno;
  • Najbardziej kanoniczne są niemieckie saperki.
  • Buty muszą być wykonane ze skóry


  • Buty muszą być niemieckimi saperkami („Knobelbechers”) lub ich replikami
  • Muszą mieć pasek regulacyjny na górze cholewki


AKCESORIA OPCJONALNE:
Poniżej opisane akcesoria są opcjonalne (takie, które nie są konieczne do akceptacji stroju). Powinny być one zgodne z poniższym opisem:

Blaster DL-44

Obrazek
  • Wykonany od podstaw lub replika wysokiej jakości.
Blaster DH-17

Obrazek
  • Wykonany od podstaw lub replika wysokiej jakości.
Blaster E-11

Obrazek
  • Bazujący na replice lub egzemplarzu autentycznym karabinu Sterling, wykonany od podstaw lub zmodyfikowana zabawka.
  • Składana kolba (nie musi być funkcjonalna);
  • Bazujący na liczniku Hengstler'a licznik amunicji - prawdziwy lub replika;
  • Pierścień w kształcie D (D-ring) zamontowany w tylnej części obudowy;
  • Właściwy celownik;
  • Dwa cylindry na magazynku;
  • Zbudowane od zera, odlewane z żywicy lub gumy blastery muszą mieć 6 teowników (T-Racks) na lufie (najniższy rząd otworów po lewej stornie jest niezasłonięty;
  • Komercyjnie dostępne blastery na bazie zabawek mają 7 teowników - konieczne jest usuniecie najniższego lewego i wywiercenie brakujących otworów na lufie.



* W zależności od używanej skórki forum.
2009: x 24Obrazek x 1 2010: x 24Obrazek x 3
ODPOWIEDZ

Wróć do „Armored Cavalry Detachment”