Tyber Zann

Mandalorianie i najemnicy Imperium
http://thebhg.net/splashpage.php
jakobus
Posty: 13
Rejestracja: 04 lis 2009, 20:59
Lokalizacja: Ozorowice koło Wrocławia

Tyber Zann

Post autor: jakobus »

Hej Polski Garnizonie 501st!
Mam prośbę, czy moglibyście mi pomóc w wykonaniu stroju Tybera Zanna?? Chodzi mi o taką pomoc radą, wskazówką, sposobem etc.

Tak więc na początek prosiłbym o pomoc odnośnie z czego mam w ogóle zrobić ten strój i jak się do tego zabrać? :D Bo ja jestem raczej zielony w tym temacie, a wy tam się na tym trochę znacie :PP

tutaj kilka obrazków
http://bestgamewallpapers.com/files/emp ... r-zann.jpg
http://www.joecorroney.com/portfolio/St ... dFinal.jpg
http://www.empireatwar.net/expansions/m ... 2_1024.jpg
"Kto wcześnie się z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera!" :D
Awatar użytkownika
Jok
Polish Garrison GML+PMS Leader / Eagle Base
Posty: 6111
Rejestracja: 19 maja 2005, 18:12
Lokalizacja: Busko/Kraków
TKID: 8665
Kontaktowanie:

Re: Tyber Zann

Post autor: Jok »

Najlepiej zacznij sobie od broni. Sprawdz co to jest za giwerka - znajdz jak najlepsze zdjecia, plany rysunki i postaraj sie zrobic jak najwierniejsza replike. Moze na bazie jakiegos prawdziwego pistoletu(tzn repliki oczywiscie) pistoletu do ASG czy zabawki. Mam nadzieje ze z modelowaniem i roznymi technikami jest u Ciebie dobrze wiec nie powinnienes miec problemu. Coz pozniej dobrze byloby sie udac do krawcowej w sprawie ubran - zdjecia, kupno materialow itd. Co z wlosami? Masz naturalne i farbujesz czy inwestujesz w peruke?
jakobus
Posty: 13
Rejestracja: 04 lis 2009, 20:59
Lokalizacja: Ozorowice koło Wrocławia

Re: Tyber Zann

Post autor: jakobus »

No z tym modelowaniem to nie wiem, czy tak dobrze, bo nigdy nic nie modelowałem (no najwyżej z gliny lepiłem) xD i te techniki (jakieś szpachlowanie etc.) to mi nic nie mówią :?