Pytanie co do stroju :)

Forum, na którym można zadawać pytania dotyczące działalności Legionów
ODPOWIEDZ
blooden
Posty: 1
Rejestracja: 05 paź 2014, 22:04

Pytanie co do stroju :)

Post autor: blooden »

Witam. Jestem nowy na forum także na wstępie chciałbym się ze wszystkimi przywitać :) Jestem Wojtek i jestem z łodzi. Ostatnio byłem na MFKiG w atalas arenie, i widziałem spro ciekawych ludzi w różnych ciekawych strojach, które mnie bardzo zainspirowały... ogólnie jestem nowy w temacie tworzenia kostiumu/stroju więc jakby był ktoś na tyle miły i choć trszke mi coś podpowiedział to byłoby miło :) Interesowałby mnie strój Galen Marek z tego linka http://polish-garrison.pl/forum/viewtop ... 128&t=3834

I jakie są wymagania by dostać się do waszej organizacji?:) I ostatnie pytanie. Czy jest ktoś z łodzi ? z góry dziękuje za pomoc;)
Awatar użytkownika
Kraszan
Polish Garrison Retired
Posty: 723
Rejestracja: 18 maja 2009, 12:02
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Pytanie co do stroju :)

Post autor: Kraszan »

ja jestem z Łodzi, możesz mnie łapać na FB, jak coś potrzeba :) .
Obrazek
Awatar użytkownika
fezz
Polish Garrison Retired
Posty: 1071
Rejestracja: 28 lut 2012, 14:00
Lokalizacja: Łódź
TKID: 50148
Kontaktowanie:

Re: Pytanie co do stroju :)

Post autor: fezz »

A może lepiej jakąś wersję Starkillera z ciemnej strony mocy? Tu masz wersje strojów akceptowanych przez 501st wraz z wymaganiami :arrow: CRL. Na forum Detachmentu, do którego należy ta postać pewnie znajdziesz dużo informacji łącznie z tutorialami :arrow: THE FLAGSHIP ECLIPSE. Aby dostać się do 501st i PG, twój kostium musi spełniać wszystkie wymogi wymienione w pierwszym linku. W przypadku Rebel Legion sytuacja jest chyba taka sama, a wymagania dotyczące kostiumu masz w linku, który podałeś. Jest jeszcze jeden warunek, ukończone 18 lat. A co do osób z Łodzi, to można powiedzieć, że ja też jestem z tego miasta. Skoro byłeś na MFKiG, to jest spora szansa, że masz ze mną zdjęcie :P.
Awatar użytkownika
ShVagYeR