[AT-ST Driver] Falcon
-
- Polish Garrison / Eagle Base
- Posty: 5084
- Rejestracja: 27 kwie 2005, 10:05
- Lokalizacja: Warszawa /Wołomin
- TKID: 8484
[AT-ST Driver] Falcon
jako pokłosie tego wątku:
http://polish-garrison.pl/forum/viewtop ... 139&t=1855
jak i faktu zbliżania się projektu do końca, czas na watek osobisty
Po odessaniu części hełmu, sporo czasu zajęło określenie jak elementy (głównie kaptur) mają być wycięte. Jedna forma kaptura poszła do śmieci -została wycięta za bardzo ;]
Względnie udało mi się opracować i spasować wszytko:
Zgodnie z powyższym zdjęciem hełm wycięty, spasowany i sklejony. Wywiercone wszystkie otwory pod grebliesy.
Całość czeka jeszcze matowienie i całość gotowa do malowania.
Elementy 2 hełmu (Dla Lady) zostały zmatowione przed sklejeniem - z nim idzie trochę szybciej, jak już wiadomo co gdzie ma być cięte i wiercone
Podbródek czeka tylko na gumę 2cm.
Dyski kodowe - od Joka
Cylinder na tył - od Elvis troopera
Znalazłem gogle, które spełniają CRL'a, pasują mi wizualnie (nie są przekombinowane ani nie posiadają zbyt nowoczesnego designu) i są do tego dość przystępne cenowo - co o nich myślicie?
http://gunfire.pl/product-pol-115219139 ... zyste.html
Szybka do wymiany / oklejenia czarną lub zieloną folią.
http://polish-garrison.pl/forum/viewtop ... 139&t=1855
jak i faktu zbliżania się projektu do końca, czas na watek osobisty
Po odessaniu części hełmu, sporo czasu zajęło określenie jak elementy (głównie kaptur) mają być wycięte. Jedna forma kaptura poszła do śmieci -została wycięta za bardzo ;]
Względnie udało mi się opracować i spasować wszytko:
Zgodnie z powyższym zdjęciem hełm wycięty, spasowany i sklejony. Wywiercone wszystkie otwory pod grebliesy.
Całość czeka jeszcze matowienie i całość gotowa do malowania.
Elementy 2 hełmu (Dla Lady) zostały zmatowione przed sklejeniem - z nim idzie trochę szybciej, jak już wiadomo co gdzie ma być cięte i wiercone
Podbródek czeka tylko na gumę 2cm.
Dyski kodowe - od Joka
Cylinder na tył - od Elvis troopera
Znalazłem gogle, które spełniają CRL'a, pasują mi wizualnie (nie są przekombinowane ani nie posiadają zbyt nowoczesnego designu) i są do tego dość przystępne cenowo - co o nich myślicie?
http://gunfire.pl/product-pol-115219139 ... zyste.html
Szybka do wymiany / oklejenia czarną lub zieloną folią.
2009: x 24 x 1 2010: x 24 x 3
- Jok
- Polish Garrison GML+PMS Leader / Eagle Base
- Posty: 6117
- Rejestracja: 19 maja 2005, 18:12
- Lokalizacja: Busko/Kraków
- TKID: 8665
- Kontaktowanie:
Re: [AT-ST Driver] Falcon
Google faktycznie wyglądają nieźle, a cena dobra.
Jeśli podasz mi wymiary cylindra na tył, pogadam z tokarzem.
Jeśli podasz mi wymiary cylindra na tył, pogadam z tokarzem.
- Delta13
- Polish Garrison Retired
- Posty: 358
- Rejestracja: 08 cze 2012, 20:49
- Lokalizacja: Wrocław/Kamino
Re: [AT-ST Driver] Falcon
Mam takie same tylko czarne, to znaczy z czarną szybką (pozostałość z początków przygody z ASG). Więc możliwe że gdzieś można jeszcze dostać przyciemnione fabrycznie. Natomiast z tego co widzę są niedostępne, a jak znam GF to nie koniecznie będą znów dostępne zwłaszcza że to ich rodzima produkcja, więc mogą ich już nie produkować. Z tego co widzę wielu legionistów używa ESS-ów, te są natomiast znacznie droższe (może znajdą się tańsze używane), no i wymagały by małej przeróbki (usunięcia z czoła loga ESS).
Do you want this to be the luckiest day of your life? or the last?
-
- Polish Garrison / Eagle Base
- Posty: 5084
- Rejestracja: 27 kwie 2005, 10:05
- Lokalizacja: Warszawa /Wołomin
- TKID: 8484
Re: [AT-ST Driver] Falcon
myślałem też nad ess'ami ale po spiłowaniu loga trzeba je będzie malowac - ślad zostanie po szlifowaniu.
A GF znalazłem na ebayu - 21$ z przesyłką do PL
Delta - jak jest w nich z mocowaniem szybki/ da się ją wydłubać i wstawić z powrotem / inną? Czy jest klejona na stałe?
A GF znalazłem na ebayu - 21$ z przesyłką do PL
Delta - jak jest w nich z mocowaniem szybki/ da się ją wydłubać i wstawić z powrotem / inną? Czy jest klejona na stałe?
2009: x 24 x 1 2010: x 24 x 3
- Delta13
- Polish Garrison Retired
- Posty: 358
- Rejestracja: 08 cze 2012, 20:49
- Lokalizacja: Wrocław/Kamino
Re: [AT-ST Driver] Falcon
W moich przyklejona na stałe nie jest, ale też nie ma łatwego wyciągania, jednak myślę że trochę dłubania i bez większego uszczerbków dla obu stron powinna dać się wyjąć. Ale wiesz że GF to polska firma? Z siedzibą zaraz pod Wrocławiem?
Do you want this to be the luckiest day of your life? or the last?
-
- Polish Garrison / Eagle Base
- Posty: 5084
- Rejestracja: 27 kwie 2005, 10:05
- Lokalizacja: Warszawa /Wołomin
- TKID: 8484
Re: [AT-ST Driver] Falcon
dzięki, może znajdę jeszcze w kraju faktycznie gdzieś ;]
Przynajmniej paczka nie bezie szła 1,5 mca...
Hełmik prawie pomalowany, po bliższym przyjrzeniu się pod żarową potrzebna jeszcze jedna warstwa farby - to już jutro przy świetle słonecznym.
Nie udało mi się dorwać farby gotowej - zamówiłem z mieszalnika z nabiciem do puszki - kolor to RAL 6020 (38zł za puszkę)
Praktycznie 1 puszka = 1 hełm ;/ Ale to i tak lepiej niż latanie do lakiernika ;D
Bawić się aero z taką powierzchnią nie mam czasu ani cierpliwości
Drugi hełm też już gotowy do malowania - suszy się po myciu;)
Przynajmniej paczka nie bezie szła 1,5 mca...
Hełmik prawie pomalowany, po bliższym przyjrzeniu się pod żarową potrzebna jeszcze jedna warstwa farby - to już jutro przy świetle słonecznym.
Nie udało mi się dorwać farby gotowej - zamówiłem z mieszalnika z nabiciem do puszki - kolor to RAL 6020 (38zł za puszkę)
Praktycznie 1 puszka = 1 hełm ;/ Ale to i tak lepiej niż latanie do lakiernika ;D
Bawić się aero z taką powierzchnią nie mam czasu ani cierpliwości
Drugi hełm też już gotowy do malowania - suszy się po myciu;)
2009: x 24 x 1 2010: x 24 x 3
-
- Polish Garrison / Eagle Base
- Posty: 5084
- Rejestracja: 27 kwie 2005, 10:05
- Lokalizacja: Warszawa /Wołomin
- TKID: 8484
Re: [AT-ST Driver] Falcon
kurcze jednak ess'y dolną krawędzią bardziej pasują;/
Boję się malowania tego - bo materiał to pewnie coś gumo podobnego od frontu - ktoś miał je w reku?
Inna opcja to pójść na całość - wydłubać formę do oprawki i ją vacuformować całość.
Ale do tego musiałbym mieć co najmniej 5 osób chętnych - bo dłubanie formy dla 2 sztuk to przesada.
Były by to także tylko "zewnętrzne skorupy", także trzeba by wykombinować jakieś wnętrze, żeby sobie nie pociąć czoła / nie porysować hełmu. W wersji mini dookoła tylnej krawędzi miekka uszczelkę krawędziowa by pewnie starczyła
Boję się malowania tego - bo materiał to pewnie coś gumo podobnego od frontu - ktoś miał je w reku?
Inna opcja to pójść na całość - wydłubać formę do oprawki i ją vacuformować całość.
Ale do tego musiałbym mieć co najmniej 5 osób chętnych - bo dłubanie formy dla 2 sztuk to przesada.
Były by to także tylko "zewnętrzne skorupy", także trzeba by wykombinować jakieś wnętrze, żeby sobie nie pociąć czoła / nie porysować hełmu. W wersji mini dookoła tylnej krawędzi miekka uszczelkę krawędziowa by pewnie starczyła
2009: x 24 x 1 2010: x 24 x 3
- Lady Sandman
- Polish Garrison / Eagle Base Inactive
- Posty: 2053
- Rejestracja: 20 kwie 2008, 23:22
- Lokalizacja: Warszawa
- TKID: 8701
Re: [AT-ST Driver] Falcon
FLC a możesz wrzucić fotkę tych ESSów, o których mówicie? Bo wujek google podpowiada coś, ale nie wiem czy to to.
IS 8701 - Aleksandra 'Lady Sandman' Świst
IV 2008 - IV 2014, V 2019 reboot
IV 2008 - IV 2014, V 2019 reboot
-
- Polish Garrison / Eagle Base
- Posty: 5084
- Rejestracja: 27 kwie 2005, 10:05
- Lokalizacja: Warszawa /Wołomin
- TKID: 8484
Re: [AT-ST Driver] Falcon
Do malowana szare boki na czarno
Napisy firmowe do ścięcia i zamaskowania chyba markerem -całości się nie pomaluje bo to jednak guma;/
Na allegro za 100 używane chodzą
http://allegro.pl/gogle-ess-profile-nvg ... 17844.html
2009: x 24 x 1 2010: x 24 x 3
- Lady Sandman
- Polish Garrison / Eagle Base Inactive
- Posty: 2053
- Rejestracja: 20 kwie 2008, 23:22
- Lokalizacja: Warszawa
- TKID: 8701
Re: [AT-ST Driver] Falcon
Hm moim zdaniem wyglądają wporzo, ale i tak zasugeruję się Twoim wyborem
IS 8701 - Aleksandra 'Lady Sandman' Świst
IV 2008 - IV 2014, V 2019 reboot
IV 2008 - IV 2014, V 2019 reboot
- Jok
- Polish Garrison GML+PMS Leader / Eagle Base
- Posty: 6117
- Rejestracja: 19 maja 2005, 18:12
- Lokalizacja: Busko/Kraków
- TKID: 8665
- Kontaktowanie:
Re: [AT-ST Driver] Falcon
Gumę można pomalować mieszanką farby alkidowej i zmywacza do foli fotograficznych - minus - schnie bardzo długo.
- Delta13
- Polish Garrison Retired
- Posty: 358
- Rejestracja: 08 cze 2012, 20:49
- Lokalizacja: Wrocław/Kamino
Re: [AT-ST Driver] Falcon
To nie jest guma, tylko tworzywo. Nie wiem czy tutaj będzie widać to lepiej:
http://www.specshop.pl/product_info.php ... -_740-0404
http://www.specshop.pl/product_info.php ... -_740-0404
Do you want this to be the luckiest day of your life? or the last?
-
- Polish Garrison / Eagle Base
- Posty: 5084
- Rejestracja: 27 kwie 2005, 10:05
- Lokalizacja: Warszawa /Wołomin
- TKID: 8484
Re: [AT-ST Driver] Falcon
dobra, zaryzykuję i łyknę stąd:
http://www.bestmilitary.pl/gogle-ess-pr ... p-212.html
http://www.bestmilitary.pl/gogle-ess-pr ... p-212.html
2009: x 24 x 1 2010: x 24 x 3
- Delta13
- Polish Garrison Retired
- Posty: 358
- Rejestracja: 08 cze 2012, 20:49
- Lokalizacja: Wrocław/Kamino
Re: [AT-ST Driver] Falcon
To znaczy ESS-y to ESS-y więc nie ryzykujesz piszę tylko że wszystkie są z tworzywa, może nieco specyficznego, elastycznego ale nie z gumy.
Do you want this to be the luckiest day of your life? or the last?
-
- Polish Garrison / Eagle Base
- Posty: 5084
- Rejestracja: 27 kwie 2005, 10:05
- Lokalizacja: Warszawa /Wołomin
- TKID: 8484
Re: [AT-ST Driver] Falcon
Hełm dorobił się brudzingu aerografem i paddingu z ochraniaczy kolanowych
Okulary zamówione, pewnie w tygodniu dojdą.
Commpad odlany, wyszlifowany i pomalowany kolorem bazowym
Coraz bliżej końca...
Okulary zamówione, pewnie w tygodniu dojdą.
Commpad odlany, wyszlifowany i pomalowany kolorem bazowym
Coraz bliżej końca...
2009: x 24 x 1 2010: x 24 x 3