Nowa postać w 501st
-
- Polish Garrison
- Posty: 167
- Rejestracja: 17 sie 2007, 9:02
- Lokalizacja: Kraków
Nowa postać w 501st
Witam,
hipotetyczna sytuacja: ktoś robi zupełnie nowy kostium postaci który nie jest wyszczególniony w spisie akceptowanych na stronie 501st, a nawet nie pasuje do żadnej z kategorii.
Oczywiście jest to postać zła, występująca w jednej z gier SW.
Jak wygląda wtedy ewentualna rekrutacja? Jest ona w ogóle możliwa?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam.
hipotetyczna sytuacja: ktoś robi zupełnie nowy kostium postaci który nie jest wyszczególniony w spisie akceptowanych na stronie 501st, a nawet nie pasuje do żadnej z kategorii.
Oczywiście jest to postać zła, występująca w jednej z gier SW.
Jak wygląda wtedy ewentualna rekrutacja? Jest ona w ogóle możliwa?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam.
- YangObi
- Polish Garrison GML / Eagle Base
- Posty: 5106
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 19:21
- Lokalizacja: Gdańsk
- TKID: 7061
- Kontaktowanie:
Re: Nowa postać w 501st
Jest to możliwe o ile dana postać/bohater będzie przedstawiony na grafikach z każdej strony. Grafiki nie mogą się różnić od siebie. Kiedyś wymagane były 3 źródła jednak teraz nie jest to już potrzebne. Napisz o jaką postać chodzi to będzie łatwiej określić dany przypadek.
-
- Polish Garrison
- Posty: 167
- Rejestracja: 17 sie 2007, 9:02
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nowa postać w 501st
Pułkownik Tobin z KotOR'a II. Chociaż z tego co zdążyłem zauważyć to wszyscy oficerowie noszą ten sam mundur.
Mam zdjęcia z każdej strony oprócz tyłu. Ale pewnie jakieś znajdę.
Mam zdjęcia z każdej strony oprócz tyłu. Ale pewnie jakieś znajdę.
- Jok
- Polish Garrison GML+PMS Leader / Eagle Base
- Posty: 6116
- Rejestracja: 19 maja 2005, 18:12
- Lokalizacja: Busko/Kraków
- TKID: 8665
- Kontaktowanie:
Re: Nowa postać w 501st
Tak jak wspominał YangObi, można zrobić kostium którego nie ma w spisie, ale:
1) trzeba przygotować dobrą dokumentację zdjęć referencyjnych, aby nie ulegało wątpliwości np jakie są plecy danej postaci, lub jakie są buty
2) Dobrze jest udokumentować cały proces tworzenia kostiumu wraz z uzasadnieniem podejmowanych decyzji (np buty takie bo to, tamto owo)
3) Uzbroic się w cierpliwosc...bo proces rejestracji nowego kostiumu trwa dosc dlugo
1) trzeba przygotować dobrą dokumentację zdjęć referencyjnych, aby nie ulegało wątpliwości np jakie są plecy danej postaci, lub jakie są buty
2) Dobrze jest udokumentować cały proces tworzenia kostiumu wraz z uzasadnieniem podejmowanych decyzji (np buty takie bo to, tamto owo)
3) Uzbroic się w cierpliwosc...bo proces rejestracji nowego kostiumu trwa dosc dlugo
- gerald
- Polish Garrison Retired / Eagle Base Inactive
- Posty: 308
- Rejestracja: 08 sie 2013, 14:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nowa postać w 501st
oo ta zasada trzech sie zmieniła?czyli teoretycznie możnaby sciągnąć screeny np z SWG i na bazie tego coś zrobic?co prawda gra już nie istnieje ,ale była licencjonowana przez LA?
- Jok
- Polish Garrison GML+PMS Leader / Eagle Base
- Posty: 6116
- Rejestracja: 19 maja 2005, 18:12
- Lokalizacja: Busko/Kraków
- TKID: 8665
- Kontaktowanie:
Re: Nowa postać w 501st
Zasada trzech zródeł nie obowiazuje od 3 lat. Teraz wymagane jest by wizualizacja danego kostiumu była kompletna, aby nie pozostawiała zadnych watpilowosci np jak wyglądają plecy czy buty danej postaci.
Jednak rejestracja nowego kostiumu to proces bardzo długotrwały. Moze potrwac i kilka tygodni
Jednak rejestracja nowego kostiumu to proces bardzo długotrwały. Moze potrwac i kilka tygodni
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 maja 2015, 19:01
Re: Nowa postać w 501st
Podpinam się pod temat:
czy własne screeny z gry mogą być zdjęciami referencyjnymi czy trzeba się podeprzeć czymś bardziej oficjalnym typu concept art czy grafiki promocyjne? Istnieją drobne różnice między promówkami a tym jak postać prezentuje się w grze, odcień kostiumu i liczba mieczy - na concept arcie Lana trzyma dwa miecze, w rozgrywce jest sorcererką, ma jeden miecz noszony na lewym biodrze i przeważnie trzymany w prawej ręce, a lewą atakuje mocą (pioruny itp.). Poza tym chyba tylko w grze można zrobić ujęcia ze wszystkich stron.
czy własne screeny z gry mogą być zdjęciami referencyjnymi czy trzeba się podeprzeć czymś bardziej oficjalnym typu concept art czy grafiki promocyjne? Istnieją drobne różnice między promówkami a tym jak postać prezentuje się w grze, odcień kostiumu i liczba mieczy - na concept arcie Lana trzyma dwa miecze, w rozgrywce jest sorcererką, ma jeden miecz noszony na lewym biodrze i przeważnie trzymany w prawej ręce, a lewą atakuje mocą (pioruny itp.). Poza tym chyba tylko w grze można zrobić ujęcia ze wszystkich stron.
- Jok
- Polish Garrison GML+PMS Leader / Eagle Base
- Posty: 6116
- Rejestracja: 19 maja 2005, 18:12
- Lokalizacja: Busko/Kraków
- TKID: 8665
- Kontaktowanie:
Re: Nowa postać w 501st
Zdecydowanie bardziej liczy sie to co jest przedstawione na artach lub oficjalnych grafikach, filmach etc promujacych gre. W grze postac mozesz modelowac wedle swoich upodoban. W ten sposob mielibysmy hipotetyczna sytuacje gdzie jeden kostium 5 osob zrobiloby na 5 odmiennych sposobow, wedle wlasnych preferencji z gry.
Proponuje jednak zebys dokladnie to samo pytanie zadala rowniez na forum Flagshipa bo mozliwe ze DL bedzie mial odmienne zdanie, co takze sie liczy akceptacji nowego kostiumu w 501 st.
Proponuje jednak zebys dokladnie to samo pytanie zadala rowniez na forum Flagshipa bo mozliwe ze DL bedzie mial odmienne zdanie, co takze sie liczy akceptacji nowego kostiumu w 501 st.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 maja 2015, 19:01
Re: Nowa postać w 501st
To jest NPC, jako tymczasowy companion nie ma opcji customizacji ani zmiany armoru.Jok pisze:W grze postac mozesz modelowac wedle swoich upodoban.
Patrzę na trailery, może nie ma tych ujęć bardzo dużo, ale przynajmniej przód, tył i buty w kadrze, i materiał lepiej widać (metaliczny połysk niektórych elementów, którego nie widać w samej grze).
https://www.youtube.com/watch?v=p9dIILWtg6w
https://www.youtube.com/watch?v=Go8LSAxqPmI